• Lovforslag opp til høyring 9.februar

Les PBL sitt høyringssvar til regjeringa sitt lovforslag. Denne vil ha store følge for private barnehagar om den verte innført.

• God jul

God jul og godt nyttår frå alle oss i Hjellbakkane barnehage. Vi gledar oss til å sjå alle igjen i 2024.

• Endring i vedtektene

Endringer i vedtektene i høve ferie

• Årsplan 2023-2024 ute nå

Godkjend årsplan for barnehageåret 2023-2024 ligg no ute på nettsida. Ein kan finne den ca midt på framsida. Merk dykk spesielt utevekene, planleggingsdagane og dei ulike tema som verte satt fokus på i løpet av året. God lesing :)

• Bemanning Volda kommune

FUB varslar om dårleg bemanning i Volda kommune sine barnehagar

• FN dagen og FORUT

Besteforeldrekaffe

Torsdag 26. oktober markerar vi FN dagen med besteforeldrekaffe, frå klokka 14.00-16.00.
    Store og små startar underhaldninga ca 14.00, og det verte sal av grønsakssuppe, kake og barnas kunst til inntekt for FORUT.

Vi ynskjer alle barn og besteforeldre (dei som ikkje har besteforeldre/som kan kome, kan ha med andre familiemedlem eller vennar av familien) velkomen :)

• Uteveke på Skinstøylen

Uteveke veke 39
    Neste veke går vi i gong med barnehageårets fyrste uteveke - på Skinstøylen. Både barn og vaksne gledar seg verkeleg, og pakkinga av utstyr som skal vere med er i gong :) Base leiarane sendar ut meir informasjon om kva kvar base/gruppe skal gjere. Vi sjåast på måndag morgon.

• Foreldremøte 2023

Vi inviterar inn til foreldremøte tysdag 05.09.23.

• UTEVEKER I HJELLBAKKANE

Fire veker kvart år flytter heile barnehagen ut i naturen. I haustveka, som oftast i september, held vi til på Skinnstøylen. I vinterveka, som oftast i februar, flyttar dei eldste barna opp i Dalen, medan dei yngste barna har si vinterveke i barnehagen. Sommarvekene, som oftast i juni, tar vi med oss heile barnehagen ned på Skinnstøylen igjen.
    Dette opplegget har blitt ein tradisjon i Hjellbakkane, som både barn, foreldre og tilsette sett stor pris på. Vi kjem nærmare naturen på ein heilt annan måte når vi tilbringer heile dagen ute :)

• HØYRING I HØVE ENDRINGAR I BARNEHAGELOVA

Svar på høyringa frå Hjellbakkane barnehage

• Skogsmulle